[Pardus-kullanicilari] Uygulamaların nereye eriştiğinin saptanması

Ferhat Çiçek pardus at sadecebilgi.com
7 Mar 2007 Çar 19:34:35 EET

lsof un gui versiyonu olarak glsof vardı... başka uygulamalarda mevcut ancak
şu anda isimlerini tam olarak hatırlamıyorum. kde-apps.org veya
sf.netbenzeri yerlerde aratırsanız sanırım rahatlıkla bir kaç tane
bulabilirsiniz....
yararı olur mu bilmem ama lsof -r parametresi ile kullanırsanız belirtilen
sürede  işlem tekrarlanacaktır.