[Pardus-kullanicilari] İlsis neden?

Ferhat Çiçek pardus at sadecebilgi.com
7 Mar 2007 Çar 19:23:42 EET

sevineyim mi yoksa o iş için yeniden harcanacak olan zamana, insan gücüne,
milli servete mi yanayım karar veremiyorum.... neden başında bu tür proje
işler her yönü düşünülerek yapılmaz ki....

oralardaki kişilerin aklı başında, işi bilen kişiler olduklarına kimse beni
inandıramaz.. (tabiki mutlak vardır istisnalar) bu işi bilen aklı başında
bir yazılımcı veya yönetici ya biz bunu yapıyoruz ama dünya ms ve onun
ürünlerinden oluşmuyor demez mi...

kolay gelsin...