[Pardus-kullanicilari] İlsis neden?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
7 Mar 2007 Çar 15:41:02 EET

07 Mar 2007 Çar 14:17 tarihinde, Ahmet Özgür Gökalp şunları yazmıştı:
> Ben de anlayamadığım için geçenlerde mebin siitesindeki bilgi edinme
> linkinden bu durmun nedeni hakkında bilgi istedim. Pardus'un neden
> desteklenmediğini sordum. Ülke ekonomisine ne kadar katkı sağlayacağından
> falan bahsettikten sonra neden microsoft ürünlerini kullanmak zorunda
> bırakıldığımızı sordum. Örnek metni isteyenlere gönderebilirim. Ne çıkar
> bilemiyorum ama ben en azından sordum :)
İlgili teknik ekiple görüştük... "Pardus kullanıcıları bilgi isteme sistemini
bombardımana tutuyorlar, gelin bir konuşalım, nasıl olur da daha uyumlu olur
bu sistemler..." dediler... kendilerine gerekli bilgileri ulaştırdık... İlsis
gibi devasa sistemlerde bir iki gün içinde çözüm yaşanmayacağı çok açık,
ancak gayet iyi niyetli ve bilgili bir ekip bu durumla ilgileniyor, mutlu son
uzakta değil diyebiliriz...

Web sitelerini görüntülemekte sorun yaşıyorsanız mutlaka tepkinizi dile
getirin, her ciddiye alınmak isteyen kurum, kullanıcılarını ciddiye alır...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->