[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.1-RC

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Mar 2007 Çar 13:29:01 EET

Arkadaşım
RC de deneme yaptığımıza göre yen pk leri kurup denememiz gerekiyor eski
kararlı pk.ler ile yenileri arasında küçük farklılıklar olabilir sistemde
stabil çalışıp çalışmadığını test edebilmek açısından test pk.leri ile
güreşmemiz gerekir kanısındayım.Hoş oldukça yüklü bir indirip kurma aşaması
ile günümüzü dolduracağız.Varsa yakalayabildiğimiz hatayı raporlayarak kısa
zamanda kararlı sürüme geçerek Pardus un yeni daha güncel haliyle
kullanabilelim.Kolay gelsin iyi çalışmalar

07.03.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmış: