[Pardus-kullanicilari] usb baglanti sorunu

selim ok selimok at gmail.com
7 Mar 2007 Çar 09:52:49 EET

Ahmet Bey,
Cevabinizdan tam olarak anlayamadim simdi Pardus altinda Ethernet kartinizi
tanitabildiniz mi tanitamadiniz mi?
Calistiramadiysaniz sizden daha önce istedigim bilgileri bir zahmet
yazarsaniz sonuc alma sansimizi yükseltiriz.

Iyi calismalar,
Selim

07.03.2007 tarihinde ahmet tasan <tasanahmet at gmail.com> yazmış: