[Pardus-kullanicilari] ::Bozuk pisi paketlerini yeniden yüklemek

Koray YILMAZ kyilmaz80 at gmail.com
7 Mar 2007 Çar 00:16:51 EET

Çok teşekkür ederim. Ancak, pisi help ile --reinstall seçeneğinin gelmemesi
bir problem aslında. Neden konmamaış anlayamadım.

Gnome ile ilgili paketler kurarken glib2 biraz göçmüştü. Pardus' u imajdan
geri yüklemeyemem sayenizde...

İyi çalışmalar...

06.03.2007 tarihinde Murat Şenel <muratasenel at gmail.com> yazmış: