[Pardus-kullanicilari] skype

Osman Kemal Kadiroğlu okkadiroglu at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 16:41:07 EET

Merhaba,

Bu iletiyi biraz da panik içinde Güney Afrika'dan yolluyorum. Pardus'u
burada bir kaç kişiye verdim ve kendi makineme de (HP Compaq nx6110) kurdum.
Gayet memnunum ama bir sorun yaşıyorum. Skype kurdum ve bir çok kişi ile
konuştum. Hem Skype kullanıcısı hem telefonla. Bir kaç gündür karşı tarafın
sesini duyuyor ama sesimi iletemiyordum. Şimdi de sesle çok parazitli ve
bozuk olarak çok kısa süre iletiliyor sonra bağlı olduğum halde ses
iletişimi yapılamıyor. Skype'yi kurduktan sonra bilerek bir değişiklik de
yapmadım.

Yardım için teşekkürler,

--
Osman Kemal Kadiroğlu