[Pardus-kullanicilari] hey gidi bittorent hey

levent sari windforceenergy at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 10:58:03 EET

herkese selam
bu bittorent le ilgili hali hazırda zaruride olsa windows
kullanıcılarına yardım amaçlı biraz bilgi vermek istiyorum bu bittorent
virüsü bundan yaklaşık bir kaç ay önce okulumuzdaki labaratuvardaki
bilgisayarlarada bulaştı ve tabi okuldaki tüm herkese, kurtulmak ne mümkün
herkes flash discleri ile biribirinede bulaştırınca iş iyice çıgırından
çıktı, çoğumuz anlatmak(sunum) için getirdiğimiz ve 1 saat öncesine kadar
flsh disc lerimizde bulunan ödevlerimizi kaybettik benim bile çok
kullandığım ve güvendiğim avast bile gördüğü halde silemedi en sonunda avira
antivir veya nod32 ile silmeyi başardık ama çok kayıp verdik tam 3 ay
boyunca epey uğraştırdı bizi,aynı flas disci liunx işletim sistemimin olduğu
biligisayara takınca bittorent virüsünün flash disc te öyle saf saf
kaldığını gördüm çünkü xp de belgerim klasörünün aynısını flash disc in
içine kopyalıyordu burda ise yani linuxta saf saf kaldı hiç bişey yapamadı
flash ım daki bilgileri kaybetmeden bu baş belasından kurtuldum bu virüsle
başı belada olan arkadaşlara tavsiyem nod32 ile temizlemeleridir emin olun
güvenli sonuç alırsınız, dosyalarınızda büyük oranda zarar görmez yada en
temizi linuxta kendiniz silin ama windowsun içinede yerleştiği için ve
başlangıç dosyalarındada yer aldığı için ne yazıkki nod32 kullanmanız tek
çare bu illet le başı belada olan herkese şimdiden geçmiş olsun ve kolay
gelsin diyorum