[Pardus-kullanicilari] Scaner problemi cozumu

Ahmet Kamaci ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
6 Mar 2007 Sal 10:11:22 EET

uzun ugrasmalarimin sonucunda suse dede calismayan scaner problemini
cozdum pardustada calisiyor cozum icin asagidakileri uygulayiniz sane yi
kurmanizada gerek kalmiyor ama istege bagli olarak kurabilirsiniz
linuxta mustek bearpaw 2448 plus scaner surekli firmware hatasi
veriyordu.Bunun icin gerekli olan asagidaki linki ziyaret edip uygun
firmware i indirip gerekli klasore kopyalamak  yeterli sonrasinda (xsane
yada) kooka yi calistirin ben kendim icin olan dosyayi ornek verdim siz
kendiniz icin uygun olani indirip kopyalamaniz gerekli...

http://www.meier-geinitz.de/sane/gt68xx-backend/

A2Nfw.usb copy + paste directory

/usr/share/sane/gt68xx