[Pardus-kullanicilari] NEZAKET !...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 10:05:22 EET

Sayın Tahsin bey
Kusura bakmayın Attığınız mail de Büyük harf ile yazmanız bize bağırış
oluyor ve tepk çekmesi normal.Bu şekilde bir mail i ADSL Modeminizin
ürerticisine atarak piyasaya sürdüğünüz Modeminiz Linux uyumlu değil Linux
driverınında tarafınıza iletilmesini ve Tekelci zihniyetlere hizmet
etmemesini talebinize yanıt alamazsanız ikinci mailinizde kullanabileceğiniz
bir yöntem olabilirdi.Piyasada 55-60 YTL fiat aralığında DATRON ethernet/usb
ADSL modemler hiç sorunsuz olarak tüm Linux tabanlı işletim sistemlerinde
çalışmakta.Daha önce almış olduğum LoopComm usb modem le İnternete
bağlanabilmeme rağmen sürekli internetten düşmem bıktırınca Datron aldım
düşük hızlı internet bağlantım olmasına karşın hiçbir problem
yaşamıyorum.Wine övgü ile yaklaştığınız mailinizde acaba aldığınız modemin
driver cd sini hiç kullanmadan internete çıkmak için neler yapabileceğinizi
ve bu driverın temin imkanı olmadığında nasıl bağlanacağını düşündünüzmü?
Kapalı kaynak yazılım olan winde nereye hangi parametre ve komutları girerek
modeminize yol verebileceğinizi denediniz mi? Açık kaynak kodlu linux
tabanlı işletim sistemlerinde en azından sistem yazılımının içine nüfuz
ederek gerekli yazılım ve parametre ilavesi ile bu şansınız mevcut eğer siz
yazılıma ilave cesareti ve bilgisine sahip değilseniz, bir penguen size bu
yardımı ulaştırır.Yine de kusura bakmayın bir önceki mailimde kırıcı
olduysam, Hepimiz bazı konularda ve donanımsal sorunlarda bu sitede
mailleşerek yardım taleplerimize yanıt bulduk. Bir diğer konu ise YILDIM
başlıklı mesajınıza cevap yazan birkaç arkadaşımızı nezaketlerinden dolayı
çağdaş bulmanız beni şaşırttı, nedeniyse çağdaş bir kişi karşısındakine
çağdaş yaklaşır.Çağdaşlıksa bağırmak değildir.Yine de çözemediğiniz
problemleriniz olduğunda bu sitede maillerinizi görmek
isteriz.İyiçalışmalar kolay gelsin

06.03.2007 tarihinde TAHSIN TORTOP <tahsin_tortop at hotmail.com> yazmış: