[Pardus-kullanicilari] xfce nasıl kurulur?

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 09:37:25 EET

Arşivleri baya karıştırdım ama xfce pardusa nasıl kurulur açık bir şekilde
anlatan bir kaynak bulamadım. Sitemime xfce kurmak istiyorum ama bir yandan
da sistemin kararlılığını tehlikeye atmak istemiyorum. Şu ana kadar resmi
deponun dışında pek birşey kurmadım. contrib deposunu ekledim dün ama xfce
aratınca çıkmıyor. Acaba yanlış mı ekledim. Aslında xfce yi kurmaktaki amacım
sistemin tümüne pardus kurup windowsu sanal makineden çalıştırmak. Çünkü
windowsta pek işim olmuyor ama bazen de lazım oluveriyor. Ara sıra lazım olan
birşey için de harddiskimin parça bölük olmasını istemiyorum. Harddiskim
zaten 20 gb bölünce bir işe yaramıyor. Bir dvd indirmek için bile yer açmak
zorunda kalıyorum. Bir de benim ram 388 mb filan. Sanırım sanal makinede
(xfce ile) windows koşturmaya yeter çünkü daha önce bu bilgisayarın rami 256
iken debianda sanal makine üzerinde windows kullanmıştım. Aslında sistemi de
tehlikeye atmayı pek düşünmüyorum sorunlarla uğraşmayı severim ama şu an
sorunlarla uğraşacak vaktim yok. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
pisi list-repo
Pardus-2007
   http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2
contrib