[Pardus-kullanicilari] Baskılı Orijinal Pardus CD'si ve Bilgisayarlarınız İçin Pardus Etiketleri

İnanç Yıldırgan graphys at gmail.com
6 Mar 2007 Sal 01:36:33 EET

Piyasa araştırması da az çok yaptım tabi ki. Söylemek istediğim şu esasında;
eğer bu tip ürünlere (ki özellikler etiket, cd ve dvd) talep olacaksa isteyen
arkadaşların sayısına göre yaptırıp göndermek istiyorum. Eğer devamı da
gelirse ne ala. Ama şimdilik isteyen arkadaşların sayısına göre sipapiş verip
yaptırmayı düşünüyorum. Bu işi yapan çok yakın bir arkadaşımda olduğu için
yaptırma konusu benim için sıkıntı olmayacaktır. İştirak olursa eğer bunu
gerçekleştireceğim.

06 Mar 2007 Sal 01:29 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı: