[Pardus-kullanicilari] Baskılı Orijinal Pardus CD'si ve Bilgisayarlarınız İçin Pardus Etiketleri

İnanç Yıldırgan graphys at gmail.com
5 Mar 2007 Pzt 21:37:58 EET

Tabi ki Tübitak ile gereken iletişime geçip gerekli izinleri almayı unutmadım.
Daha işin bu kısmına geçmedim eğer arkadaşlardan destek gelirse Tübitak ile
de iletişime geçip gerekli izinleri almayı düşünüyorum. Bunun için eğer siz
bana yardımcı olabilirseniz. İşimin daha da çok kolaylaşacağını düşünüyorum.

05 Mar 2007 Pts 21:33 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:

--
İnanç Yıldırgan
Özgürlük İçin... www.pardus.org.tr