[Pardus-kullanicilari] exe dosyasýný

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
5 Mar 2007 Pzt 19:52:02 EET

Bir saniye...

Sanırım PC Magazine dergisi ile gelen ve şubat ayında yanlış basıldığı için
bu ay tekrar dağıtılan DVD'den bahsediyorsunuz... Pardus/Tasma/Sistem
Seçenekleri sırasındaki "Program Yükle, Güncelle ve Kaldır" arayüzü ile
(Paket Yöneticisi) bu DVD'yi bir yazılım deposu olarak sisteminize
ekleyebilirsiniz.

DVD içindeki bir programı üzerine çift tıklayarak da sisteminize yüklemeniz
elbette mümkün :)... Bu yöntemle giderken yazılımların bağımlılıklarını da
(eğer varsa) aynı şekilde yüklemeyi unutmayın. Eğer bağımlılıklarını
bilmediğiniz bir paket varsa, çekinmeden sorabilirsiniz.

Ali Işıngör