[Pardus-kullanicilari] wengophone kurulumu

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
5 Mar 2007 Pzt 17:38:43 EET

Bülent Bey,

Eğer bir geliştirici ya da sıkı bir Unix kullanıcısı değilseniz, size
playground deposundan yazılım kurmamanızı salık vereceğim. Playground
adından da anlaşılacağı üzere, geliştiricilerin "oyun/çalışma alanı"dır. Bu
depodan kuracağınız paketler, sisteminizin kararlılığını olumsuz yönde dahi
etkileyebilir.

Bu arada;

Pisibul son derece güzel ve benim de çok sık kullandığım bir araç... Ancak
bu aracın geliştiricilerine (Öncelikle de sevgili Uğur Çetin'e) özellikle
playground deposunun öntanımlı olarak seçili/tıklı olmaması konusunda bir
öneride bulunmak istiyorum. Hatta kullanıcı playgroundu ilk kez tıkladığında
bir uyarı metni çıksa çok daha şık olabilir.

Ali Işıngör