[Pardus-kullanicilari] hp yazıcı

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
5 Mar 2007 Pzt 15:11:58 EET

Merhaba,

Pardus 2007 yüklü makinaya usb hp laserjet (all-in-one) taktığımda herhangi
bir sorun olmaksızın kurulumu yapıldı. Ancak windows makinaların da bu
yazıcıyı ağ üzerinden kullanabilmesi için paylaşıma açıp kullanmak
istediğimizde başarılı olamadık. samba v.s ile uğraşmaksızın direk cups
sunucu üzerinden windows makinalara kurmayı denedim, yine olmadı: win
makinadan internet explorer adres satırına
http://pardus_ip_no:631/printers/yazici_adi .
Daha sonra yazıcıyı bilgisayar açıkken çıkardım, tekrar yerine taktığımda
pardus'ta da yazıcı yazmamaya başladı; yeniden kurulum v.s nafile..

--
yaşasın linux