[Pardus-kullanicilari] byteplus hakkında

abidin bluex1966 at yahoo.com
5 Mar 2007 Pzt 04:49:43 EET

--- Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com>
wrote:

> 17 Þub 2007 Cts 19:59 tarihinde, Ali Tunca
> Tüfekçibaþý þunlarý yazmýþtý:
> bugün saat 19.30'da her
> görüp satýn aldým. Kýsa
> (3.6Gb) DVD'de mevcut,
> projesinin baþlangýcýndan
> noktasýna kadar
> ilgi bir sürü bilgi mevcut.
> Dergiyi aldým, okudum ve gayet güzel olmuþ. Ancak
> DVD'deki PiSi dosyalarýný
> nasýl depo gibi gösterebilirim bilmiyorum. Bilen var
> mý?

Pisiler konusunda ben de muzdaribim. Dergi içeriði ile
sizinle ayný fikirde deðilim.Hatta Byte dergisi
forumuna da hem dergi içeriði hemde bu pisi ler
konusunda eleþtiri yazdým. 10 gün sonra cevapladýlar.
Þu pisinin DVD'den yüklemesi olayý eminim basittir ama
biz yenileri bu konuda düþünen yok maalesef.