[Pardus-kullanicilari] masaüstü

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
4 Mar 2007 Paz 23:49:56 EET

Önder kardeşim, merhaba.Önceki yazdıklarından anlıyorum ki, tasma ile daha önce hiç masa üstü resmi değiştirmemişsin.Bu durumda henüz wallpaper dosyası da oluşmamış olacağından öncelikle bir defaya mahsus olmak üzere en az bir adet yeni duvar kağıdı indirip kurman gerekecek.Bunun için de yine tasma yı açıyorsun, görünüm ve temalar'dan arkaplan'a girerek''yeni duvar kağıdı al'' butonuna tıklıyorsun. Açılan pencereden ''KDE-Look.org'' seçerek, açılacak listeden beğendiğin resim yada resimleri ''kur'' düğmesine tıklamayla kuruyorsun.Artık ''wallpaper'' dosyası oluşturulmuş ve resimler dosyaya kopyalanmış olacaktır.Şimdi masaüstünde görmek istediğin resmini bu dosyaya kopyalama yaparak masa üstünde görünmesini sağlayabilirsin. Bunun için de ev dizinini açarak görünüm menüsünden ''gizli dosyaları göster'' seçeneğini işaretliyorsun. Sırasıyla şu dosyalara girerek ''wallpaper'' dosyasına ulaşıyorsun:
/home/kullanıcı/.kde3.5/share/wallpaper  Tabii yine tasmayı açarak masa üstünde görünmesini istediğin resim yada resimleri seçmen ve onaylaman gerekiyor. Kolay gelsin.

Mustafa ŞEN

---- onder uysal <onderpardus at gmail.com> demiş ki:
> ben şu .kde.3.5  dizinini bulabilsem başarabilirim gibime geliyor
selamlar

04.03.2007 tarihinde Hacı Ali BENZES <ali at kare.com.tr> yazmış: