[Pardus-kullanicilari] asus f3jc wireless sorunu!

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 20:02:20 EET

04.03.2007 tarihinde Hacı Ali BENZES <ali at kare.com.tr> yazmış:

>  Merhaba,

merhaba,

Pardus 2007 kurdum asus f3jc notebook'a,

> Driverları normal olarak tanımasına ve yerel aga baglanmasına rağmen
> wireless hatta baglanmıyor. Ayarları wep olarak ayarladım. Wap zaten yok wep
> ascii var en fazla.
>
> Neyse windowsta normal çalışmasına rağmen pardus 2007 de çalıştıramadım.
> Başına gelen yada bilen bir arkadaş var mı?

ben asusA6vm ile bağlanıyorum. gerçi marka ile pek alakası yok, bağlantı
ayarlarını doğru yaptıktan sonra.
resimdeki ayarlarla bağlanıyorum : http://imaj.at/13384
burada dikkat etmeniz gereken şifreniz hexademical ise "wep", düz yazı
şeklinde ise "wep ascii" seçerek şifreyi girmek.
daha sonra oluşturduğunuz bu bağlantının kutucuğunu işaretlemek.
statik ip kullanmıyorsanız benzer olması lazım.

kolay gelsin...