[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 14:03:48 EET

Merhaba,

Acer almayı kesinlikle düşünmüyorum. Zira 3-4 ay önce acer'ın üst
modellerinden birisini almıştım. Halen başım belada. Arızalı çıkan
cihazlarının arızalı olmadığını söyleyip ya da çeşitli bahanelerle bana geri
gönderdiler ( meteksan hazretleri). En sonunda parayı geri iade etmeyi kabul
etmediklerinden başka bir şeyler almak zorunda kaldım.
İlginiz için teşekkürler.