[Pardus-kullanicilari] ses kartı sorunu

selim ok selimok at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 13:48:53 EET

Merhaba,
Ses kartiniz nedir acaba. Aslinda bunu ögrenmek icin konsolda yönetici
haklari ile
lspci | grep -i audio
komutu vermeniz yeterli. Komutun ciktisini aynen verirseniz iyi olur.
Aslinda bu hata ile güncellemeden sonra karsilastiysaniz yani daha öncesinde
ses kartiniz calisiyorduysa, bunu hata kaydi olarak girmeniz iyi olur. Tabii
mutlaka ses karti bilgilierinizi ve sorunun neden sonra ortaya ciktigini
yazarak. hata.pardus.org.tr hata kayit sistemimiz.

Iyi calismalar,
Selim