[Pardus-kullanicilari] amsn0.96

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 11:52:32 EET

Evet bu konuda haklısınız hem sesli hem görüntülü iletişim olduktan sonra
winxp nin hiçde kullanılacak yanı kalmıyor masa üstü kullanıcılar
açısından.Teknolojik çağda görüntülü ve sesli iletişim olanaklarından
faydalanmamak mümkün değil.Bir diğer açıdan Türk Telekomun zamlı tarifeye
geçtiği şu günlerde İnternet üzeri iletişim daha cazip ve düşük
maliyetli.İyi ve bol Pardus lu günler

04.03.2007 tarihinde Kürşad Candıloğlu <olcaytoalp at gmail.com> yazmış: