[Pardus-kullanicilari] güncelleme sonrası

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Mar 2007 Paz 11:47:43 EET

Arkadaşım
Problemini aşmışsın kanısındayım güncellemeleri korkmadan yapabilirsin yeni
çekirdekle açılışı ototmatik olarak Pardus gruba ilave edecek.Kısa bir süre
sonra Pardus 2007.1 ile tanışacağız sürprizler içinde bahsettiğin sürüm ve
belkide KDE 3.5.6 olabilir.İyi çalışmalar kolay gelsin

04.03.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: