[Pardus-kullanicilari] ekran tarama hızını nasıl arttırabilirim?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 22:10:41 EET

2007/3/3, ABDULLAH SEMERERCİOĞLU <metalic71 at hotmail.com>:

> Ana kartım onboard Gigabyte nvidia:geforce"6100nforce"ekran çözünürlüğünü
> kullanıcı mesajlarını takip ederek 1024*768 yapmayı başardım ama ekran çok
> tiriyor.Windows'ta nvidia ayarlarını kullanarak 72hz'ye çıkardım acaba
> parsduta nasıl yaparım?İlgilenenlere şimdiden teşekkür ederim.

alt+F2 tuşlayın gelen pencereye kdesu nvidia-settings yazın. sonra root
şifrenizi girin.
bunun gibi bir pencere <http://imaj.at/13358> gelecektir. root haklarıyla
çalıştırdığınız için yaptığınız değişiklikleri
kaydedebilirsiniz.

umarım buradan düzelir. bazı nvidia kartlarda tarama hızı böyle problem
oluyor ama
50 veya 51 hz seçince (ama aslında 70-75 oluyormuş) düzeliyor diye listede
daha önce geçmişti.