[Pardus-kullanicilari] PArdus kurulumunda ilk başta siyah ekran gelmesi!!

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Mar 2007 Cmt 16:07:04 EET

Arkadaşım
Neyin neyaptığı değil bazen neyi nasıl yaptığının yanısıra akıl ermiyen
şeyleride yapıyor olması. Bilgisayarda nede olsa  pekakıl  yok tek bildiği 1
ve 0 lar.Bazende aklı karıştığıda oluyor.Suse 10.2 kurduktan sonra iki
gündür grub otomatiğe bağladı sanki kendini ilk açılış atanmış Pardus olduğu
halde dün grubun en sonundaki ubuntuyu açtı bugünde güne otomatik olarak
suse ile başladı grub.conf da enbaşta pardus sonra suse winxp ubuntu olduğu
halde kafasına göre takılıyor hiç ellemedim bakalım yarın hangisi ile açılış
yapacak.İyi çalışmalar

03.03.2007 tarihinde serdar soytetir <tulliana at gmail.com> yazmış: