[Pardus-kullanicilari] x500 beryl sorunu

Ozkan ozkansn at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 22:04:01 EET

bende beryl i kurdum beryl-manager ı çalıştırdığımda açılıyor ayarları
yapabiliyorum ama beryl 3b ekran moduna geçtiğimde paneller filan gidiyor
görüntü sapıtıyordu. Soruna bende çözüm bulamadım.
Ati x700 kullanıyorum, ati nin sorunlu olduğunu duymuştum :( almakla hatamı
yaptım.

02 Mar 2007 Cum 17:35 tarihinde, cihan kaya şunları yazmıştı: