[Pardus-kullanicilari] Grub.conf

Ozkan ozkansn at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 19:39:06 EET

(Bende de oluyor) Garip dediği (sanırım) Pardus açılırken siyah ekranda üst
taraflarda yeşil yeşil görüntüler ortalarda da imleç yanıp sönüyor tabi sonra
kayboluyor Pardus normal  şekilde açılmış oluyor.
(Bu arada benim ekran kartım Ati x700.)
İlk başlarda bende sorun olduğunu düşünmüştüm. Pardus normal çalıştığını
görünce endişemin yersiz olduğunu anladım.(Görüntüde sorun olsa da olmasa da
ben memnundum)
:)

02 Mar 2007 Cum 01:28 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı: