[Pardus-kullanicilari] skype de ses sorunu

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 19:31:26 EET

Bu sorunu bende yaşadım birkac gun once kmix ile ses ayarlarını yapmama ragmen
sorun yaşamıştım. Soruna gercek cozum olmasada gecici olarak bir cozum buldum
ama kaynagını bilmiyorum.
skype ile bir gorusme yaptıktan sonra 2. kişi ile gorusmek istedigimde sesim
gitmiyor. bende programı kapatıp tekrara actıgımda sorun duzeliyor. dedigim
gibi gercek bir cozum degil ama anı kurtarmak adına işe yarayabilir.

02 Mar 2007 Cum 18:59 tarihinde, Levent BIRSIN şunları yazmıştı: