[Pardus-kullanicilari] amsn0.96

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 18:59:42 EET

Sanırım asıl ihtiyaç konusu gözlerden kaçıyor.
Bence sorun şu:
Halihazırda kişisel/ev kullanıcılarının büyük bir çoğunluğu win'de messenger
kullanıyor.
Bizler de Pardus kullanıyoruz.
Ama,win'deki dost/arkadaşlarımızla messenger ile konuşmak,yani
görüntülü-sesli "çet" yapmak zorundayız.
Bu yüzden,kopete veya amsn'nin de aynen messenger gibi görüntülü-sesli
konuşma özelliğinde olmasını bekliyoruz.
Skype veya başka konuşma araçlarıyla messenger kullananlarla konuşmak mümkün
mü.
Bence,bu sorun çözümlenirse,ortalama ev kullanıcısının linux-Pardus
kullanmaması için başkaca bir mazereti kalmaz.
Saygılar.

02.03.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: