[Pardus-kullanicilari] çalýþtýrýlabilir dosyalar

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 15:52:43 EET

Şule hanım..
Öncelikle ben windowsda kullandığınız programları pardusda kullanmak
istediÄŸinizi kasdettiÄŸinizi anlayarak cevap vereyim..
wine uygulaması var depoda onu kurarak bazı exe uzantılı programları
çalıştırabilirsiniz.
Ancak ben size başka açıdan bir şey söyleyeyim.
exe uzantılı hangi programı çalıştırmak istiyorsanız o programın pardusda
mevcut bir karşılığı var mı ona bir bakın derim boşuna karmaşık işlere
girmezsiniz. İsterseniz hangi programlar bunlar bize yazın daha net cevaplar
alabilirsiniz.
kolay gelsin..