[Pardus-kullanicilari] clamav

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
2 Mar 2007 Cum 15:24:54 EET

Arkadaslar ben de klamav ile tarattim makinayi ben de de 10 dosyada  virus /
sorun bulundu diyor. Bunlardan bazisi pisi, bazisi tar.bz2, bazisi tar.gz,
zip, sys (windows) dosyalari

Dosya Uzerlerine gelince ise soyle uyari var genelde iki katagori altinda
bunlar
birincisi
Dosya adi-----Arsiv limitlerinde belirledigimiz bir limitin asilmasiyla
sonuclandi ,

bir digeri
dosya adi ------hasarli bir calistirilabilir dosya Bazi vurusler kendilerini
gizlemek icin bu doyayi kullanabilir.

Sistem olarak bunlar win virusu ise pardusta bir problem teskil  etmeselerde
yine de karatinaya aldim. sizlerle de paylasayim dedim. bilginize. :)

Herkese bol parduslu gunler

Ali Tuna

Find a local pizza place, movie theater, and more….then map the best route!
http://maps.live.com/?icid=hmtag1&FORM=MGAC01