[Pardus-kullanicilari] Uzmanlardan Yardım Talebi....

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
2 Mar 2007 Cum 15:17:44 EET

Sevgili Dostlar,

3 günlük Pardus 2007 kullanıcısıyım.
FSC Amilo Pro 2045 ( Centrino 1.73 - Ram 756Mb - Ekran Kartım ATİ X300 ) Laptop kullanıyorum.
Çok kolay ve güzel bir kurulum gerçekleştirdim. ( Ben öyle umuyorum :) )
Bazı sıkıntılarım var. Forumlardan araştırdım ama sonuç çıkaramadım.

1. ATI sürücüleri ile ilgili sorunlardan bahsediliyor ama ben 3B ve çözünürlük ile ilgili bir sorunla karılaşmadım.
Yanlız ATI PowerPlay ( Ekran Kartının harcadığı gücü ayarlıyor ) uygulamasının karşılığını bulamadığım için Fan sürekli çalışıyor ve pil ömrü kısalıyor.
2. Bluetooth aygıtımı tam olarak kullanamıyorum. Cep telefonumu PC den görebiliyor ama eşleştiremiyorum.
3. Google Earth yazılımı kurdum. Ama çalışmıyor, ilk açılış ekranında takılıp kalıyor.

Anlattığım sorunları yaşamış ve çözmüş dostların yardımını istiyorum.

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

--
H.Kubilay KOCABALKAN