[Pardus-kullanicilari] Grub.conf

selim ok selimok at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 13:51:59 EET

Merhaba,
Öncelikle rica ediyorum, ayni konu ile ilgili yazdiginiz her seyi daha önce
yazdiklariniza cevap olarak yazin. Ayni baslikla bile gönderdiginizde
mesajlari gruplama özelligi kullanan kisilerde bu mesajlariniz farkli
basliklar olarak algilaniyor. Her zaman öncekine cevap seklinde yazarsaniz
konu basliginin basina RE: gibi bir ibare ekleniyor buda bizim gelen
iletileri bir grup altinda görmemizi sagliyor.

Daha önceki mesajlariniza da bakinca hersey gayet normal gözüküyor.
Bahsettiginizi ekranda yavas yavas beliren sey pardus'un yüklenmekte
oldugunu anlatan bir cesit gösterge niteliginde. Yok ben onu görmek
istmiyorum konsol görmek istiyorum diyorsaniz grub.conf icindeki
splash=silent,fadein,theme:pardus
parametrelerini silmeniz yeterli. Ben sildim öyle kullaniyorum yani silmek
sorun olmaz. Ancak her cekirdek güncellemesinden sonra grub.conf icine
yerlesen yeni acilis ayarlari sonrasinda bu parametreyi yeniden silmeniz
gerekecektir tahminen.

Iyi calismalar,
Selim

02.03.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: