[Pardus-kullanicilari] clamav

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 13:40:44 EET

02.03.2007 tarihinde Cem TURGUT <cemturgut at gmail.com> yazmış:

> Merhabalar

merhaba

Clamav antivirusu kurdum ama nasıl çalıştırabileceğimi bulamadım. Pardus
> menüsünde bulamıyorum ALT+F2 yapıp clamav yazıyorum ama çalışmıyor acaba
> kurulu mu değil diye düşündüm pisi it clamav yaptım konsoldan zaten kurulu
> olduğunu söylüyor. Nedir bunun yolu acaba?

ilk olarak normal ev kullanıcısıysanız kurmanıza gerek yok. ben öyleyim
kurmadım kullanmıyorum.

başka amaçlarla kullanacağım (windows bölümlerini taratmak gibi...)
diyorsanız paket yöneticisinden şu iki paketi kurum:
1-clamav, 1- klamav

daha sonra programlar menüsünde bulabilirsiniz...