[Pardus-kullanicilari] amsn0.96

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
2 Mar 2007 Cum 12:59:21 EET

     İngilizcesi gelişkin bir arkadaş bu konuda bize yardımcı olursa, neden olmasın. Benim gibi uzun zamandır İngilizce okuyup-yazmayan yada konuşmayanlar için kolaylık olur. Skype'ın sesli-görüntülü linux versiyonunu talep eden örnek bir form olursa ben hemen ilgili adrese kendi adıma göndermeye hazırım. Bu şekilde çok sayıda istek olursa belki de işe yarar...

Mustafa ŞEN

---- "Ali Erdinç Köroğlu" <erdinc at pardus.org.tr> demiş ki: