[Pardus-kullanicilari] setenv: command not found

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Mar 2007 Cum 11:53:09 EET

> Şimdi dizüstü bilgisayarda /etc/profile.d/ altına baktım ama orda
> linux.shdosyası yok , sadece mc dosyası var. Eğer
> linux.sh dosyası bash için gerekliyse dizüstünde bir problem çıkması
> gerekmez mi?

 Güncellemelerle o dosyaların yeri değiştirildi, sizde hala duruyor olması
için güncelleme yapmamış olmanız ya da dosyalarda değişiklik yapılması ile
oluşabilir. Emin olmak için

pisi search-file /etc/profile.d/linux.sh

komutunu verip hangi paketten geldiğini inceleyebilirsiniz.

 Güncellemeleri yapılmış 2007 sistemimde sadece bash-completion ve mc
dosyaları mevcut. Dosyaların bir yere yedeğini alıp bir konsol emülatörü ile
(konsole, yakuake)  sorun düzelmiş mi diye inceleyip silebilirsiniz.