[Pardus-kullanicilari] yoksa.. yine mi aşka geldiler :)

Bekir SONAT corlinux at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 18:36:16 EET

A. Murat Eren yazmış:
> 01 Mar 2007 Per 19:00 tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:

>  "Teknik açıdan" değil mi.

Bence de teknik açıdan en iyi tarih 18 Mart
Bazı şeyler beklemeye değer..

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15 dakikada kurabilirsiniz
İndirmek için-> ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007/Pardus-Kurulan-2007.iso
Özgürlük için->http://www.pardus.org.tr