[Pardus-kullanicilari] Grub.conf

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 10:19:25 EET

Arkadaşım
Grub unuz en altta yazılı olansa harfiyen doğru hiçbir değişik görünüm yok
(standart gruba göre) ilk açılışta ekranın en altında muhtelif renkli
genelde mavi ağırlıklı 10-12 mm kalınlığında  renkli çizgiler birbirine
paralel olarak oluşması hiç bir mahsur teşkil etmez Bende Pardus da değil
kubuntu denememde kurduğum kubuntu açılışında karşıma çıkmıştı şimdide suse
10.1 i suse 10.2 versiyonuna update edince açılışta karşıma
çıkıyor.Bilgisayarcı arkadaşıma ilettiğimde açılışta sistem görüntü frekans
dengelemesi yaparken bazı ekran kartlarında kısa süreli böyle bir görüntü
oluşabilir yanıtı aldım.Zanndersem sizinde öğrenmek istediğiniz
budur.Kolaygelsin