[Pardus-kullanicilari] CD DVD YAZMA

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
2 Mar 2007 Cum 05:08:22 EET

cd player ler ( DVD/VCD/CD) bilgisyardan farklı olarak kendi yazılımlarında
bulunan codecler le çalışırlar. hani açılınca .... player versiyon ....
dönüşüm işini doğru yaptığını kabul edersek cd oluşturmak için kullandığın
codecleri vcd tanımıyor.
diğer bir seçenek de cd yaparken vcd nın standartlarına uymamam. yapmış
oluşturduğun cd yi bilgisayarında incelersen */mpegav*/aveseq1.*dat* diye
bir dosyası olası gerekli
filimşer aslen bu dosyadır.
Convert işlemi ile filmleri mpeg1 veya mpeg2 formatına dönüştürmeli k3b ile
de  VCD  Film olarak kaydetmelisin.

kolay gelsin.

01.03.2007 tarihinde Levent BIRSIN <leventbirsin at gmail.com> yazmış: