[Pardus-kullanicilari] güncelleme ve beryl kurulumu sonrası açılmama

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Mar 2007 Per 23:03:34 EET

Arkadaşım
Şu anda bilgisayarımın iki hardındaki 6 bölümün birinde winxp geri kalan
dördünde 3 değişik Linux tabanlı işletim sistemi ile iki adet Pardus kurulu
parduslardan biri kendi kde si 3.5.5 i kullanıyor diğeri KDE 3.5.6 yı
kullanıyor hiç birisinin diğerini etkilemesi mümkün değil.Etkilemesi için
çalışan linux tabanlı sistemden diğer linukx tabanlı sistemdeki dosyalara
ulaşıp değişiklik yaparsanız burada bir hata yaptıysanız bu hata sisteminizi
etkiler.Bir ara  açılışta Pardus ekranda donmalar bazende login ekrana sık
sık düşmesinden sonra uğraştıran sistem.Makineyi açıp fanların üzerinde
biriken toz ve pislikleri temizleyince hem açılış hem ses hemde cpu ısısı
normale döndü.cpu nun belirli ısı aralığında yaptığı topallama açılışta
etkili oluyor.Bilgisayarınızda birden çok sistem yüklü olasının bence
mahsuru yoktur.Tek mahsuru size hangisini kurcalamaya başlamanız gerektiğine
karar vermek olur ki buda zorluktan sayılmaz.Kolay gelsin

01.03.2007 tarihinde tnelub571 <tnelub571 at mynet.com> yazmış: