[Pardus-kullanicilari] ilk kurulum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Mar 2007 Per 22:50:32 EET

Arkadaşım
Bu söylediğiniz esprimi yoksa ciddi mi? Eğer espri yapıyorsanız bir parça
soğuk.Ciddiyseniz Pardus un neresinin zor geldiğini anlayamadım.Pardus u
anlamamak veya kullanamamak okuması yazması olan bir kişi için hiç zor
olmasa gerek.İlk Pardus la tanışmam 63 yaşında iso Cd si oluşturmak için 7
kez indirip kaç sefer CD yaktığımı hatırlamıyorum nedeni ise bilmediğim bir
konuda yüzeysel bilgili amatör kullanıcı md5sum kontrolünün nasıl
yapıldığını bilmeyen kullanıcı olarak bilgisayarımı çökertme pahasınada olsa
inatla verdiğim uğraşı ile sistemi kurdum iki ayrı hard olan sistemimde
ikinci harda kurduğum Pardus grub oluşturamamıştı bir 15 günlük uğraşı
sonunda F11 boot seçeneği ile açabildiğim Pardus gruba kavuştu.Pes etmek
yenilgiyi kabul etmektir.Neye karşı yenilgi bu ? Cesarete mi,Bozuk
kaydedilmiş bir cd mi yoksa cd deki küçük bir çizik veya kirlenme mi? CD rom
okuyucu kafasının önüne gelen toz zerreciğimi yarıda kalmasına neden oluyor
kurulumun (Arkadaşın bilgisayarına kurulum yaparken sağlam CD 3 kez
kurulumda topallayınca Temizleme CD si ile CD rom u temizledikten sonra aynı
>Cd ile kurulum yaptığımı çok net hatırlıyorum.Arkadaşımız kurulumda problem
yaşıyorsa bu Pardus da da suse dede Ubuntu da da turxix de de olabilir onun
için başka bir sistem önermeden sorununa çözüm bulmaya çalışalım.İyi geceler

01.03.2007 tarihinde gökhan temel <handsome.temel at gmail.com> yazmış: