[Pardus-kullanicilari] byteplus hakkında

selim ok selimok at gmail.com
1 Mar 2007 Per 13:09:01 EET

Bu konuyla ilgili birkac konu gecti öneriler filan söylendi ama en sonunda
kimseden olumlu yada olumsuz bir ses cikmadi (tabii ben cevabi
kacirmadiysam).
Aklime gelen yöntem su; dvd icerisindeki pisi-index.xml ve ayni isimle
baslayan diger 3 dosyayi /var/cache/pisi/packages altina atin. Sonra paket
yöneticisine girip resmi depoyu silin. Yeni depo adresi olarak dvd'deki
deponun adresini verin. (Aslinda söyle bir kafa karisikligi icindeyim: Madem
dvd'nin adresini veriyoruz neden bide gidip o index dosyalarini /var/cache/
pisi/packages altina attik?) Sonra deneyin bakalim olacak mi?
Olmazsa dvd icindeki tüm pisi paketlerini /var/cache/pisi/packages altina
atabilirsiniz. Biraz yer isgal ederler ama sonucta en saglikli sekilde öyle
calisir diye tahmin ediyorum.

Son olarak söylediklerimden de anlayabileceginiz gibi tamamen sagdan soldan
okuduklarim ve tahminlerim üzerine sallam bir yöntem bu. Denememekte
serbestsiniz :)

Iyi calismalar,
Selim

01.03.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: