[Pardus-kullanicilari] kde çöküş bilgisi

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
30 Haz 2007 Cmt 18:06:44 EEST

icon değiştirirken yanlışlıkla
usr/kde/3.5/share/applications/kde içindeki
dosyaları sağ tık ile açıp özelliklerine girdim
ve oradaki simdeyi tıklayıp belirlediğim simge ile
değiştirdim. Fakat yaptığım işlem yanlış
olduğu için bu sefer bazı programlar zarar
gördü.... Örneğin Tasma programı başlangıç
menüsü içinden kayboldu. Ayrıca başlangıç
çubuğu üzerinden paneli yapılandırma ayarlarına
girdiğim zaman değiştirdiğim simgeyi
tıkladığımda ''çoklu masaüstü yapılandırma
modeli değil'' ''teşhis:
/home/OZGUR/.local/share/applications/kde/kcmtaskbar.desktop.desktop
dosyası bir kütüphane tanımlamıyor şeklinde
uyarı alıyorum. Yaptığım işlemi geri alabilir
miyim? Hani o WinXp deki gibi geçmiş bir tarihe geri
dönme uygulamasının benzeri mevcut mu? Ya da nasıl
düzeltebilirim...syg.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da