[Pardus-kullanicilari] Windows'ta alıştığım TotalCommander'a Pardus'ta süper bir alternatif

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
30 Haz 2007 Cmt 04:09:59 EEST

Merhabalar
Sanırım NC türünden çift ekranlı dosya gezginlerinden/tarayıcılarından
hoşlanıyorsunuz
o zaman benden size bir spoiler kde4 sizin çok hoşunuza gidecek yeni bir dosya
gezgini/tarayıcısıyla geliyor ( konqueror emekliye ayrılmıyor ama
gerçekte yapması gereken işi sadece yapmaya başlıyor ( yani web
gezginliği ) ) Onun yerine Dolphin
geliyor (http://enzosworld.gmxhome.de/view_modes_06.html )
http://enzosworld.gmxhome.de/features.html

--