[Pardus-kullanicilari] Cozumsuz bir wireless problemi.....

Server Acim sacim at kde.org.tr
29 Haz 2007 Cum 18:47:53 EEST

Sevgili Dostlarim,
Laptopum ile kablosuz internete bağlanamıyorum.
Bilgisayarım Escort e-Note.
Eski aldığım için bu modelin wireless kartı on-board değil. Ben de Keysmart USB bir wireless arabirim almıştım. Bir zamanlar laptopta win-pardus (dual boot) çalıştığım dönemlerde kurulum CDsi ile sürücüsü kurup internete bağlanabilmiş idim. Aynı aygıtlarla. Bursa'ya Saygun Sempozyumuna da laptopumu götürmüştüm. Uludağ Üniversitesi içindeki Holiday Inn otelinde kalmış, aynı donanımla wireless internet bağlantısı kurabilmiştim.
iwconfig yazdım ve aygıtın varlığı gözüktü. Fakat, bağlanamadım. Aşağıda durum-vaziyetlerini bir arada gösterdiğim ekran görüntüsü linki var.
Çok çaresizim. Şu sıra Laptop'u değiştirmeyi de düşünemem ayrıca.
Sevgiler.

http://imaj.at/18570

--
Server Acim