[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrasında konsol gelmiyor

Özgür TOPRAK ozgurt10 at gmail.com
29 Haz 2007 Cum 18:43:09 EEST

Bilgisayarımda pardus ve xp yüklü. Pardus ta yaptığım güncelleme sonrasında
artık konsol gelmiyor. Bilgisayar açılışta siyah ekranda kalıyor. Boot
system disk failure yazıyor. Disk yerleştirip enter  a basmamı istiyor. xp
ve pardus cd lerini ayrı ayrı yerleştirip enter a bastım fakat bir
değişiklik olmadı. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Şuan kurulan cd
yi de indiriyorum. Acaba onunla grubu düzenleyebilirmiyim?

--
Blog Adresi: http://burhaniye.blogspot.com  ..... Türk İşletim Sistemi
Pardus'u denediniz mi? Ayrıntılı bilgi: http://www.pardus.org.tr