[Pardus-kullanicilari] kaffeine ile tv den kayıt

Umut D. linuxlist at gmail.com
28 Haz 2007 Per 11:54:47 EEST

mencoder programı ile doğrudan TV kartından divx yapabilirsiniz ancak
kuvvetli bir CPU'nuz, hızlı bir diskiniz ve yeterli RAM'iniz olması gerekir.
Yine de  divx optimizasyon parametreleri ile oynayarak sisteminize göre en
efektif sonucu alabilirsiniz.

Aşağıdaki satırlar mencoder man sayfasından (# man mencoder)

       Encode from a tuner (specify a format with -vf format):
       mencoder -tv driver=v4l:width=640:height=480 tv:// -o tv.avi -ovc raw

Sanırım google geri kalan konularda size yol gösterecektir.

Saygılar.