[Pardus-kullanicilari] acı bir gerçek

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
27 Haz 2007 Çar 21:29:19 EEST

Evrim Furuncu yazmış:

> Benim gerçekte demek istediğimi size bir örnekle açıklamak
> istiyorum.Üniversite öğrenciyim ve program kodlamamız lazım.Kodladığımız
> programlarda Windowsta bulunan Visual C 6 da test edilerek bize not
> verilecek.Bu durumda benim kodu Linux üstünde Anjuta,Eclipse gibi IDE
> lerde yazıp gcc vasıtasıyla derlemem ve sonra onların Visual C 6 da tam
> olarak çalışmasını beklemem yanlış olur.Zaten bir çok girişimde

Eğer Bilgisayar Mühendisliği eğitimi verdiğini iddia eden bir okul
öğrencilere Visual C 6 gibi bir markaya ve platforma bağımlı bir
yazılımın eğitimini veriyorsa ve mezun olabilmek için bunlardan geçmeyi
şart koşuyorsa o okulun adını da verin de firmama yazılımcı alacağım
zaman oradan mezunlarla hiç görüşmeyeyim bile. Bilgisayar Mühendisliği
eğitimi veren yerlerin görevi herhangi bir markanın ya da herhangi bir
programlama dilini öğretmemeli, mezun ettiği kişiye yeterli temeli
vermeli ki mühendis ünvanlı kişi işi hangi aracı kullanmayı
gerektirebiliyorsa o aracın kullanma klavuzlarından öğrenebilecek temele
sahip olmalı.