[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

selim ok selimok at gmail.com
27 Haz 2007 Çar 20:42:49 EEST

27.06.2007 tarihinde N C <yaneroz at hotmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar,
> acer travel mate 1gb ram 80 hdd makinama 2007.2 yi kurdum. ama performansı
> çok kötü. bir defa çok yavaş açılıyor. Winxp de uçan makinam şimdi
> güncelleme yaparken ofis açılırken vs vs sürekli mosue takılıyor ve eziyet
> veriyor. bunun sebebini forumda da bulamadım. yardımcı olacak arkadaş var
> mı?

 2007.2 cikmadi henüz, deneme sürümü Beta kurmus olmalisiniz, bunun farkinda
misiniz?

Mouse takilirken ve size eziyet verirken bir konsol acip (alt+f2'ye
bastiktan sonra konsole yazip tamam'a tiklayin)
top
komutunu girin. En cok islemci kullanan uygulama hangisi, hatta direk
ciktiyi kopyalayip buraya yapistirabilir misiniz?

Daha önce farkli (ve kararli 2007.1 gibi mesela) bir Pardus sürümü kurdunuz
mu bilgisayariniza, kurduysaniz o zaman da takilmalar olmus muydu?

Kurulum yaparken ne kadar sürdügüne dikkat ettiniz mi? 30-35 dakikadan fazla
sürmüs olabilir mi?

Sorulara ayrintili yanit verirseniz, fikir sahibi olma sansimiz artar, ama
cevaplarinizdan sonra sorunun anlasilmasi garantisini vermiyorum kendi adima
:)

Iyi calismalar,
Selim