[Pardus-kullanicilari] download manager

oteker oteker at gmail.com
27 Haz 2007 Çar 11:53:21 EEST

Firefox'un indirme yöneticisi bazen takılmalar yapabiliyor. Dosya boyutu
büyüdükçe bu olasılık kanımca artar. Ben Firefox'a floshgot (ismi yanlış
olabilir) eklentisini kurdum. Herhangibir dosyaya tıkladığımda açılan
pencereden hangi program ile indireceğimi seçiyorum. Bu program tabii ki
kget oluyor. Åžimdiye kadar kget ile 30 GB kadar veri indirdim. Bir sorun
çıkmadı.

23.06.2007 tarihinde Recep KIRMIZI <rkirmizi at gmail.com> yazmış: